میکروسمنت سمیک گرید جنرال | مناسب برای فضای داخلی

 salon con cemento pulido como revestimiento de pared

میکروسمنت پوششی ایده آل برای کف و دیوار محیط های اداری تجاری و مسکونی محسوب می شود. اگر تصمیم به بازسازی محیط کار یا محل زندگی گرفته اید میکروسمنت سمیک بهترین گزینه پیش رو محسوب می گردد.

این متریال برای طرفداران سبک مینیمال کاملا ایده آل بوده و با تکیه بر سادگی، به طراحی فضا می پردازد. سبک مینیمال بر ساده گرایی تمرکز داشته و بدور از هرگونه پیچیدگی میباشد. در سبک مینیمال عموما رنگ  های خاکستری و سفید مرسوم بوده و با کمک مبلمان و پنجره های مناسب این سبک طراحی مدرن و در عین حال ساده را برای شما به ارمغان می آورد که با توجه به روانشناختی رنگ ها باعث آرامش و تمرکز بالاتر می گردد. از دیگر موارد مهم در طراحی دکوراسیون مینیمال استفاده حداکثری از متریال دوستدار محیط زیست می باشد که میکروسمنت سمیک کاملا با این هدف هماهنگ است. با توجه به موارد ذکر شده، برای طراحی اتاق خواب، دفتر کار و رستورانی مدرن و مینیمال، میکروسمنت سمیک گرید جنرال هم برای دیوار و هم برای کف بهترین گزینه می باشد. این محصول علاوه بر مقاومت مکانیکی و شیمیایی بالا، در برابر ساییدگی و خراش مقاومت رشک برانگیزی دارد.

 میکروسمنت سمیک در محیط داخلی

 میکروسمنت سمیک در محیط داخلی

 کف میکروسمنتی

 امروزه استفاده از میکروسمنت بر روی کف بسیار متداول بوده و در رستوران ها و مجتمع های تجاری به وفور دیده می شود. از مزیت های اصلی این متریال روی کف به ضد خش بودن و نظافت آسان ، میتوان اشاره کرد که باعث استفاده روز افزون از این متریال مینیمال و مدرن گردیده است.

 

میکروسمنت سمیک در کف

میکروسمنت سمیک در کف

 دیوار میکروسمنتی

جالب است بدانید که دیوار های میکروسمنتی از پرطرفداران ترین ترند های روز دنیا محسوب شده و با تنوع رنگی بی نظیر جایگزینی ایده آل برای کاغذ دیواری می باشد.

 میکروسمنت سمیک بر روی دیوار

 میکروسمنت سمیک بر روی دیوار

سقف میکروسمنتی

این طرز فکر که سقف نسبت به کف و دیوار توجه کمتری به خود جلب میکند  تصوری اشتباه است و امروزه این دیدگاه عوض شده است. 

 میکروسمنت سمیک بر روی سقف

 میکروسمنت سمیک بر روی سقف

 

 

میکروسمنت سمیک گرید جنرال 

میکروسمنت سمیک گرید جنرال مناسب اجرا در فضاهای داخلی ساختمان می باشد. این محصول سمیک مناسب اجرا در محیط های اداری، تجاری و منازل مسکونی بوده و بر روی کف، دیوار و سقف قابل اجرا می باشد. این محصول سمیک مقاومت شیمیایی و مکانیکی بالا یی داشته و سطحی یکنواخت و بدون درز را به ارمغان می آورد که قابلیت اجرا در انواع رنگ و بافت را دارد.

 میکروسمنت سمیک گرید جنرال

 CEMIC CEMIGENERAL

 

سمی فاین گرید جنرال

از دلایل مهم محبوبیت میکروسمنت سمیک می‌توان به چسبندگی بالای این محصول به تمامی سطوح و قابلیت اجرا بر روی انواع متریال اشاره کرد که به ایجاد فضایی مینیمال و مدرن کمک می کند. میکروسمنت سمیک گرید جنرال قابلیت اجرا در طیف های متفاوت رنگی و بافت بر روی دیوار، کف و سقف فضاهای داخلی را دارد.

 

 

سمی بیس

سمی بیس سمیک محصولی طراحی‌شده برای زیرسازی میکروسمنت می باشد. این محصول میکروسمنتی سطحی بدون درز ، شکاف و ترک به ارمغان می آورد. از ویژگی‌های شاخص سمی بیس می‌توان به مقاومت مکانیکی بالا و عدم جذب گرد و غبار اشاره نمود. اجرای سمی بیس توسط مجری مجرب آسان بوده و به سرعت انجام می شود. سمی بیس سمیک به سبب چسبندگی بی نظیر بر روی تمامی سطوح از جمله کاشی، سیمان و سایر مصالح به سادگی برای همه سطوح مسطح و منحنی قابل اجرا می باشد. 

 میکروسمنت سمیک گرید جنرال

 acrocem01.png

 

آکروسم

آکروسم نوعی رزین است که خواص مکانیکی بالایی برای میکروسمنت سمیک به ارمغان می آورد. این پلیمر پایه آبی به عنوان پرایمر استفاده می شود که به اجرای هر چه بهتر پوشش میکروسمنت سمیک کمک می نماید. آکروسم با تشکیل فیلمی با چسبندگی و کشش سطحی بالا سبب پیوستگی بین سطح موجود و میکروسمنت سمیک می‌گردد که فیلم تشکیل شده مقاومت بالایی در محیط های قلیایی دارد.

 فایبرسم

فایبرسم ، توری فایبرگلس سمیک ، برای افزایش مقاومت کف میکروسمنتی در تمامی محصولات سمیک در صورت نیاز پیش از اجرای لایه سمی بیس اجرا می شود این محصول با توزیع مناسب تنش از ایجاد ترک بر روی میکروسمنت سمیک جلوگیری کرده و باعث عملکرد حداکثری میکروسمنت سمیک می گردد.

جنس این طوری AR میباشد که در محیط های قلیایی مقاوم بوده و طول عمر بالایی دارد. از دیگر ویژگی‌های فایبرسم می توان به قابلیت انعطاف بالا اشاره نمود که قابل اجرا بر روی تمامی مصالح می باشد.

 

 

fiberglass.png

 
دانلود کاتالوگ سمیک

 

  • Created on .
  • Last updated on .

شبکه های اجتماعی ما

آدرس پستی ما

  • تهران - جلال آل احمد غرب - پلاک ۱۷۷- واحد ۱۶ 

تلفن های تماس ما

  • ۰۲۱۸۸۲۸۶۵۰۶

    ۰۲۱۸۸۲۸۶۱۱۸

     

تمامی حقوق مادی و معنوی این وبگاه محفوظ می باشد و هرگونه کپی برداری و سو استفاده از آن پیگرد قانونی دارد

میکروسمنت چیست